Skip to main content

Krīzes vadība

Krīzes vadība sevī iekļauj:

  • Investīciju un būvniecības projekta pašreizējā stāvokļa novērtējumu (auditu);
  • Projekta tāmju un grafiku auditu un pretkrīzes optimizāciju;
  • Pabeigto un atlikušo būvniecības un montāžas darbu izmaksu noteikšanu;
  • Krīzes pārvarēšanas stratēģijas izstrādi;
  • Būvdarbu dokumentācijas pabeigšanu objekta nodošanai ekspluatācijā.

Kāpēc veikt krīzes vadību?

Situācijas, kurās nepieciešama krīzes vadība:

  • Materiālu un aprīkojuma sadārdzinājums, kā arī izmaiņas projekta finansējumā;
  • Ārēju faktoru izraisīta ražošanas procesu dīkstāve;
  • Loģistikas problēmas, kas negatīvi ietekmē projekta realizēšanu;
  • Izmaiņas līgumsaistībās un nepieciešamība pārskatīt projekta risinājumus;
  • Konfliktsituācijas starp būvniecības procesa dalībniekiem.

Izpratne un kompetenta krīzes vadība ir svarīga būvniecības projektu veiksmīgas pabeigšanas un to ilgtermiņa ilgtspējas nodrošināšanas sastāvdaļa. Mūsu speciālisti palīdzēs optimizēt būvniecības procesa vadību, darbuzņēmēju un piegādātāju līgumu pārvaldību un projekta budžeta vadību. Mūsu mērķis ir optimizēt visu būvniecības procesu, lai nodrošinātu veiksmīgu investīciju un būvniecības projekta noslēgumu.

Mūsu projekti

Filter

Dr. Mauriņa klīnika

Area 3 480 m2
Location Jaunā Mežaparka iela 4, Rīga

Biroju ēka ZEISS BIROJI

Area 5 773 m2
Location Mūkusalas iela 41E, Rīga

TC AKROPOLE Rīga

Area 98 000 m2
Location Latgales iela 257, Rīga

Koncertzāle Hanzas Perons

Area 4 426 m2
Location Hanzas iela 16 A, Rīgā

Jaunās sākumskolas ēkas būvniecība Ādažos

Area 8880 m2
Location Attekas iela 16, Ādaži

Jūsu ideja - mūsu risinājums

Tālrunis:

+371 25670409

    Jūsu ideja - mūsu risinājums

    Tālrunis:

    +371 25670409

    E-pasts

    info@blvgroup.lv

    Nosūtīt pieteikumu